Krzysztof Boś – absolwent gimnazjum w 2007 roku
Kontynuował naukę w I Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Krośnie w klasie o profilu matematyczno-fizycznym. W liceum ukierunkował się na nauki matematyczno-ekonomiczne. Zamiłowanie do ekonomii i przedsiębiorczości pojawiło się jeszcze w gimnazjum, kiedy uczęszczał na zajęcia Szkolnego Klubu Przedsiębiorczości.
Na dalszym etapie zaowocowało to osiągnięciami, między innymi uzyskaniem tytułu:
- podwójnego finalisty ogólnopolskiej „Olimpiady Wiedzy o Finansach – Banki w Akcji”,
- finalisty ogólnopolskiego „Konkursu Bankowego”,
- finalisty ogólnopolskiego konkursu organizowanego przez Ministerstwo Skarbu Państwa dotyczącego prywatyzacji spółek państwowych w okresie kryzysu,
- wielokrotnego finalisty wojewódzkich konkursów matematycznych,
- wielokrotnego stypendysty Prezydenta Miasta Krosna,
a także otrzymaniem Medalu Kopernikańskiego przeznaczony dla najbardziej wybitnych uczniów szkoły.
Ponadto w trakcie nauki w liceum Krzysztof rozwijał swoje pasje. Razem z kolegami założył zespół melodic death metalowy, w którym był wokalistą. Zespół nagrał płytkę demo oraz zagrał kilka koncertów na terenie województwa podkarpackiego. Brał też udział w projekcie „Ponad stylem”. Po kilka latach rozpadł się, w związku z wyjazdem jego członków na studia do różnych miast Polski.
Kolejną ścieżką edukacji Krzysztofa była Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, którą ukończył w tym roku. Na V semestrze studiów licencjackich Krzysztof wyjechał na wymianę studentów z programu Erasmus, do Norwegii – do Uniwersytetu w Tromso.
Już w trakcie studiów, na VI semestrze Krzysztof rozpoczął pracę w firmie konsultingowej i realizował różnorodne projekty, między innymi:
- analiza rynku części zamiennych do taboru kolejowego w Indiach dla polskiego producenta części zamiennych,
- tworzenie profilu turysty wyjazdowego na rynkach: Litwa, Łotwa, Ukraina i Obwód Kaliningradzki dla międzynarodowej firmy zajmującej się transportem wodnym,
- analiza potencjału eksportowego produktów i usług IT/ICT dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego,
- analiza rynku automatów o niskich wygranych dla spółki państwowej,
- analiza rynku opakowań giętkich do serków miękkich w krajach: Polska, Słowacja, Czechy, Węgry dla międzynarodowej firmy,
- badanie popytu i podaży usług IT/ICT w województwie wielkopolskim dla Urzędu Marszałkowskiego,
- pomoc w zarządzaniu sprzedażą dla firmy z rynku heavy industry,
- poprawa wizerunku dla jednej z sieci sklepów retailowych,
- monitoring cenowy oraz produktowy dla firmy z branży energetycznej,
- analiza dostarczania wartości klientowi (miesięczny pobyt w Rosji, w 7 największych miastach rosyjskich)
Ponadto Krzysztof jest autorem publikacji branżowych, m. in:
- Poradnik Handlowca 06/2015 – „Osiąganie celów dzięki wykorzystaniu gazetek promocyjnych”,
- Online Marketing 02-03/2015 – „Jak sprawić, aby klient kupował więcej i jednocześnie był bardziej zadowolony z zakupów?”,
- Marketing w Praktyce 02/2014 – „Piękne słowo premia”,
- www.forbes.pl – „Wpływ systemu motywacyjnego na rentowność firm”.
Krzysztof uwielbia podróżować, dlatego dużo czyta o ciekawych miejscach na świecie, które chciałby zwiedzić. Najbardziej interesują go kraje byłego Związku Radzieckiego. Zawsze towarzyszy mu jego ulubiony typ muzyki – metal.
Krzysiu, życzymy dalszych sukcesów!!!